SCC/ VCA System Zarządzania BHP i Środowiskiem w branżach o zwiększonym ryzyku wypadków

 

VCA (angielski skrót SCC) to lista zasad funkcjonowania w systemie zarządzania bezpieczeństwem, zdrowiem  i środowiskiem na terenie zakładów pracy w UE, w tym w Polsce.

Posiadanie Certyfikatu Bezpieczeństwa stanowi dowód wiedzy i zachowania przez pracownika zasad systemu oraz uprawnienia do podjęcia pracy w przedsiębiorstwach z następującego przekroju branż:

 

  • Budowlanej,
  • Montażowo – instalacyjnej,
  • Maszynowej,
  • Transportowej,
  • Mechanicznej,
  • Elektrycznej,
  • Chemii i petrochemii,
  • Oczyszczalniach,
  • Firmach remontowych i konserwatorskich,

 

przy

 

  • pracach inspekcyjnych

 

oraz pozostałych usługach technicznych takich jak:

 

  • izolacje (usuwanie/instalacja)
  • budowa rusztowań, stelaży przemysłowych
  • promieniowanie, konserwacja, prace malarskie
  • rentgen

 

Wymaganie posiadania Paszportu Bezpieczeństwa dotyczy również pracowników polskich firm realizujących usługi podwykonawcze dla przedsiębiorstw zagranicznych.

 

Certyfikat SCC/VCA jest ważny przez 10 lat.

 

Ważność certyfikatu można sprawdzić na www.vca.ssvv.nl

 

Instytucją akredytacyjną jest holenderski VCA Examenbank.

 



 

Jak uzyskać certyfikat wydany przez Noble Cert?

 

Pobierz z naszej strony Arkusz danych do certyfikacji, wprowadź dane i odeślij na

adres e-mail noble@noblecert.pl, a my po otrzymaniu wypełnionego arkusza skontaktujemy

się z Tobą i przygotujemy warunki certyfikacji lub zadzwoń do nas pod numer

+ 48 12 357 16 66,  chętnie odpowiemy na Twoje pytania.

 

Zawsze proponujemy niezobowiązujące spotkanie z ekspertem. Prosimy o wcześniejszy kontakt tak, aby zapobiec wydłużeniu się terminu spotkania. Spotkanie jest bezpłatne.

Nasi klienci

Nasi partnerzy