Kariera

Ciągle powiększamy nasz zespół – szukamy osób, które wykazują się aktywną postawą oraz nastawione są na realizowanie ambitnych celów. Jeśli, tak jak my, lubisz to, co robisz i podzielasz nasze wartości, zapraszamy do rekrutacji!
Aktualnie poszukujemy
Specjalisty ds. planowania i administracji
- kontakt telefoniczny i mailowy z klientami oraz współpracującymi auditorami i trenerami
- planowanie terminów audytów, bieżący nadzór, utrzymanie i aktualizacja baz danych, prowadzenie rejestrów
- przegląd administracyjny dokumentacji poauditowej i szkoleniowej, wystawianie certyfikatów
- odpowiadanie na zapytania klientów, pomoc w rozwiązywaniu ich problemów
- organizacja szkoleń
- obsługa administracyjna biura – zapewnienie bieżących zasobów, zakupy, wsparcie podczas wizyt gości
- planowanie i raportowanie wyników swojej pracy.
- wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów
- doświadczenie w pracy z systemami biurowymi, bazami danych, arkuszami kalkulacyjnymi
- łatwość w budowaniu relacji, posiadanie doskonale rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych, a także słuchania rozmówcy, niezbędnych do telefonicznej obsługi w celu znalezienia satysfakcjonujących rozwiązań dla klientów
- umiejętność radzenia sobie z organizacją pracy pod presją czasu
- doskonała organizacja pracy własnej, skrupulatność, dbałość o szczegóły
- pracowitość, chęć uczenia się i zdolność do pracy w zespole.
- znajomość zagadnień związanych z systemami ISO.
- umowę o pracę w jednostce certyfikującej i szkolącej firmy o szerokim przekroju branżowym
- szkolenia niezbędne do wykonywania powierzonych obowiązków.
Specjalisty ds. sprzedaży certyfikacji i szkoleń
- aktywna sprzedaż usług certyfikacji systemów ISO i szkoleń w segmencie B2B
- utrzymanie trwałych relacji z dotychczasowymi klientami
- identyfikacja aktualnych i przyszłych potrzeb obecnych klientów
- opracowywanie ofert i aktywna promocja oferowanych produktów
- planowanie i raportowanie wyników swojej pracy.
- umiejętności interpersonalne i łatwość w budowaniu relacji
- nastawienie na cel i jego realizacja
- doskonała organizacja pracy własnej, inicjatywa
- dobra znajomość pakietu MS Office
- pracowitość, chęć uczenia się i zdolność do pracy w zespole
- znajomość zagadnień związanych z systemami ISO
- brak doświadczenia w sprzedaży i systemach zarządzania nie jest barierą, jeśli lubisz kontakt z ludźmi i chcesz rozwinąć swoje umiejętności w sprzedaży.
- umowę o pracę w jednostce certyfikującej i szkolącej firmy o szerokim przekroju branżowym
- szkolenia niezbędne do wykonywania powierzonych obowiązków
- aktywny udział w planowaniu i rozwoju usług