Noble Cert » O Nas » Polityka jakości
Polityka jakości
Jesteśmy niezależną jednostką certyfikującą systemy zarządzania, dla której miernikiem jakości jest stopień zaufania publicznego i wiarygodności, potwierdzające że certyfikacja jest udzielana w wyniku bezstronnej i kompetentnej oceny.
Gwarancją naszych kompetencji i profesjonalizmu oraz spójnego i bezstronnego prowadzenia certyfikacji systemów zarządzania jest utrzymywany i udokumentowany system zarządzania, zgodny z wymaganiami normy PN-EN ISO/IEC 17021-1:2015-09.
Skuteczność systemu jest monitorowana przy pomocy audytów wewnętrznych i przeglądów zarządzania oraz poddawana procesowi ciągłego doskonalenia.
W codziennej pracy kierujemy się zasadami równego traktowania, zapewniając wszystkim naszym klientom, niezależnie od wielkości organizacji, dostęp do procesów certyfikacji, oraz budując zaufanie.
Naszymi atutami są:
- bezstronność w działaniach certyfikacyjnych, zgodnie z dostępną publicznie deklaracją,
- prowadzenie procesów certyfikacji przez kompetentny personel, który ciągle poszerza wiedzę i doskonali umiejętności,
- podejmowanie decyzji na podstawie obiektywnych dowodów,
- dostęp do informacji o zasadach certyfikacji systemu zarządzania,
- ujawnianie informacji o statusie certyfikacji każdego klienta,
- utrzymywanie poufności wszelkich informacji, które są własnością klienta,
- bezstronna analiza skarg oraz rozwiązywanie problemów w taki sposób, aby odbudować zaufanie klienta.
Polityka ta została zakomunikowana przez kierownictwo, jest rozumiana i realizowana przez pracowników oraz osoby współpracujące z nami i przeglądana pod względem jej przydatności. Kierownictwo zapewnia odpowiednie środki finansowe i techniczne do prowadzenia działalności.