Noble Cert » Jak uzyskać certyfikat
Jak uzyskać certyfikat
krok
1
Złożenie wniosku
o certyfikację
wypełnienie wniosku i przesłanie na adres Noble Cert: noble@noblecert.pl
krok
2
Przegląd wniosku przez Noble Cert
zweryfikowanie danych, sprawdzenie oraz uzupełnienie ewentualnych braków w wniosku oparciu o rozmowę
z klientem
wyliczenie czasu audytu, kalkulacja kosztów i dobór audytorów.
krok
3
Przygotowanie oferty na bazie otrzymanych informacji o zakresie i obszarze działalności
wnioskowanych o certyfikację
krok
4
Umowa rozpoczynająca współpracę
krok
5
Rozpoczęcie procesu certyfikacji – przeprowadzenie audytu
Etap pierwszy – przegląd dokumentacji systemowej
Etap drugi – ocena wdrożenia systemu zarządzania
krok
6
Podjęcie decyzji certyfikacyjnej
krok
7
Przyznanie certyfikatu
krok
8
Nadzór nad certyfikatem
Przeprowadzany okresowo w odstępach 12 miesięcy w okresie stosowania certyfikatu.
Sprawdzenie i ocena utrzymywania i skuteczności systemu zarządzania
krok
9
Audyt ponownej certyfikacji
Przeprowadzany po 3 latach przed końcem daty ważności certyfikatu