Noble Cert » Kariera
Kariera w Noble Cert
Ciągle powiększamy nasz zespół – szukamy osób, które wykazują się aktywną postawą oraz nastawione są na realizowanie ambitnych celów. Jeśli, tak jak my, lubisz to, co robisz i podzielasz nasze wartości, zapraszamy do rekrutacji!
Aktualnie poszukujemy
Opis stanowiska:
Twoją odpowiedzialnością będzie koncentrować się na kontakcie z naszymi obecnymi i potencjalnymi klientami poszukującymi satysfakcjonujących rozwiązań w zakresie certyfikacji, audytów i szkoleń.
Twój zakres obowiązków:
– Telefoniczne kontakty z klientami w celu prezentacji oferty szkoleń i certyfikacji
– Aktywne pozyskiwanie nowych klientów: nawiązywanie relacji, identyfikacja potrzeb, dostosowywanie rozwiązań do oczekiwań Klienta, prowadzenie negocjacji i prezentacji ofert handlowych
– Pozyskiwanie nowych, utrzymanie i rozszerzanie współpracy z istniejącymi klientami
– Aktywny udział w procesie sprzedaży szkoleń oraz studiów podyplomowych (mailingi, kontakt telefoniczny, promocja w social mediach, udział w spotkaniach i konferencjach)
– Planowanie i organizacja szkoleń oraz warsztatów dla Klientów
– Identyfikacja nowych możliwości biznesowych: analiza rynku i konkurencji, a także identyfikacja potencjalnych Klientów i partnerów biznesowych
– Raportowanie wyników sprzedaży i działań sprzedażowych
– Ścisła współpraca z zespołem trenerskim/eksperckim
– Bieżąca praca nad jakością baz danych
Nasze wymagania:
– Doświadczenie w sprzedaży szkoleń lub usług profesjonalnych
– Komunikatywność i łatwość w nawiązywaniu relacji z klientami oraz umiejętność analizy ich potrzeb
– Umiejętność świadomego budowania marki w mediach społecznościowych
– Wiedza i doświadczenie w prowadzeniu rozmów i negocjacji handlowych
– Umiejętność skutecznego i jasnego komunikowania się z zespołem sprzedażowym i Klientami zewnętrznymi
– Samodzielność i niezależność w działaniu oraz umiejętność podejmowania decyzji
– Bardzo dobra organizacja pracy własnej, umiejętność ustalania priorytetów zadań
Oferujemy:
– Współpracę w oparciu o umowę o pracę na pełen etat
– Ambitne cele dające możliwość rozwoju
– Współpracę w małym, zgranym i wspierającym się zespole
– Wsparcie merytoryczne w zdobywaniu wiedzy i kwalifikacji
– Ścieżkę rozwoju i szkolenia dzięki którym zdobędziesz dodatkowe doświadczenie
– Pracę w jednostce certyfikacyjnej, której certyfikaty uznawane są na całym świecie
Jesteśmy jednostką certyfikującą świadczącą usługi auditowe, doradcze i szkoleniowe. Stawiamy na rozwój i doskonalenie naszych produktów. Zapewniamy dobrą atmosferę pracy, współpracę i wsparcie w dążeniu do wyznaczonych celów.
Jeśli czujesz, że spełniasz nasz kryteria – aplikuj do nas!
Miejsce pracy:
Włóczków 22, Zwierzyniec, Kraków, małopolskie
Rodzaj umowy:
umowa o pracę, umowa zlecenie
Wymiar czasu pracy: pełny etat
Poziom stanowiska:
specjalista (mid / regular)
Typ pracy:
praca stacjonarna
Termin rozpoczęcia:
praca od zaraz
Twój zakres obowiązków:
– Utrzymywanie i rozszerzanie współpracy z obecnymi klientami certyfikacji biopaliw,
biopłynów i biomasy stałej (System KZR)
– Aktywne pozyskiwanie nowych klientów: nawiązywanie relacji, identyfikacja potrzeb,
dostosowywanie rozwiązań do oczekiwań klientów, prowadzenie negocjacji i
prezentacji ofert handlowych.
– Czynny udział w procesie sprzedaży: prowadzenie mailingów, kontakt telefoniczny,
promocja w mediach społecznościowych, udział w spotkaniach i konferencjach.
– Rejestracja certyfikatów i dokumentacji auditowej w systemie KZR-INiG.
– Komunikacja z administratorami systemu KZR-INiG.
– Identyfikacja nowych możliwości biznesowych: analiza rynku i konkurencji,
identyfikacja klientów i potencjalnych partnerów biznesowych.
– Raportowanie wyników sprzedaży i działań sprzedażowych.
– Ścisła współpraca z zespołem auditorów.
– Bieżąca praca nad jakością baz danych.
Nasze wymagania:
– Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów.
– Minimum dwuletnie doświadczenie w koordynacji lub planowaniu pracy, w tym m.in.
zarządzaniu projektami, organizowaniu harmonogramów, koordynacji zadań zespołu.
– Znajomość branży biopaliw i biopłynów.
– Umiejętność skutecznego i jasnego komunikowania się z zespołem sprzedażowym i
klientami zewnętrznymi.
– Komunikatywność i łatwość w nawiązywaniu relacji z klientami oraz umiejętność
analizy ich potrzeb.
– Samodzielność i niezależność w działaniu oraz umiejętność podejmowania decyzji.
– Bardzo dobra organizacja pracy własnej, umiejętność ustalania priorytetów zadań.
Mile widziane:
– Doświadczenie w pracy w jednostce certyfikującej.
To oferujemy:
– Współpracę w oparciu o umowę o pracę na pełen etat.
– Ambitne cele dające możliwość rozwoju.
– Współpracę w małym, zgranym i wspierającym się zespole.
– Wsparcie merytoryczne w zdobywaniu wiedzy i kwalifikacji.
– Ścieżkę rozwoju i szkolenia, dzięki którym zdobędziesz dodatkowe doświadczenie.
– Pracę w jednostce certyfikacyjnej, której certyfikaty uznawane są na całym świecie.
Miejsce pracy:
Włóczków 22, Zwierzyniec, Kraków, małopolskie
Rodzaj umowy:
umowa o pracę, umowa zlecenie
Wymiar czasu pracy: pełny etat
Poziom stanowiska:
specjalista (mid / regular)
Typ pracy:
praca stacjonarna
Termin rozpoczęcia:
praca od zaraz
Twój zakres obowiązków:
- Identyfikowanie możliwości i obszarów oraz tworzenie planów w zakresie rozwoju usług i produktów Noble Cert
- Opracowywanie planu rozwoju i działań sprzedażowych oraz marketingowych, identyfikowanie metod pracy w segmentach docelowych
- Analiza istniejących procesów sprzedażowych i ich optymalizacja w celu zwiększenia efektywności. Kierowanie pracami w zakresie kształtowania polityki cenowej Noble Cert
- Wdrożenie i wsparcie systemu gromadzenia i analizy danych sprzedażowych
- Opracowywanie oferty produktowej w powiązaniu i usługowej dla segmentów docelowych
- Prowadzenie regularnych spotkań, dokonywanie analizy wyników pracy zespołu
- Pozyskiwanie nowych klientów biznesowych, a następnie budowanie z nimi pozytywnych relacji
- Budowanie i utrzymywanie długoterminowych, trwałych relacji z Klientami kluczowymi
- Określanie preferencji, potrzeb i wymagań klientów oraz opracowywanie na ich podstawie odpowiednich ofert
- Podejmowanie współpracy z podmiotami zewnętrznymi
Nasze wymagania:
- Wykształcenie wyższe – preferowane kierunki: zarządzanie, ekonomia
- Minimum 5 lat doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku
- Doświadczenie w zarządzaniu zespołem
- Podstawowa wiedza z zakresu systemów zarządzania, doradztwa w zarządzaniu (certyfikacja systemów zarządzania, wyrobów, ESG)
- Zaawansowane umiejętności komunikacyjne, analityczne i negocjacyjne, umiejętności budowania relacji z klientami oraz umiejętność rozwiązywania problemów
- Bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność pracy jednocześnie na wielu projektach lub inicjatywach, Umiejętność prostego formułowania myśli i przekazywania klarownych informacji w formie ustnej oraz pisemnej
- Umiejętność sporządzania raportów dotyczących wyników sprzedaży
- Umiejętność rozwoju biznesu – myślenie ukierunkowane na identyfikacje i wykorzystywanie, jak również generowanie szans biznesowych
- Odwaga w działaniu, zorientowanie na dynamiczny rozwój firmy
To oferujemy:
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w stabilnej stale rozwijającej się firmie
- Ciekawą pracę w środowisku o szerokim przekroju branżowym – ochrona zdrowia, produkcja kosmetyków, transport, przemysł.
- Zdobywanie wiedzy branżowej, metod, narzędzi i systemów zarządzania
- Realny wpływ na kierunki rozwoju firmy, stosowane strategii i praktyki rozwoju
- Ambitne cele rozwoju usług, perspektywy poszerzania zasięgu geograficznego
- Lokalizację biura w centrum miast